četrtek, 29. avgust 2013

Pisati ali ne pisati: dva načina, kako ponovno najti voljo do pisanja

Ta teden je bil napet. V službi sem oddajala obširno poročilo, za katerega sem porabila nekaj dni. Na koncu sem bila že pošteno psihično izmučena in vse mi je presedalo.

Poleg tega pa sem se ukvarjala s kljuvajočim občutkom, da me po dolgem, stresnem dnevu čaka še pisanje.

Pisanje mi je v užitek, vseeno pa ga moram zaradi drugih obveznosti (ne nujno vedno pomembnejših) kdaj pa kdaj zapostaviti. Pti tem se tolažim z mislijo, da bom vse nadoknadila na manj stresen dan. Večinoma je res tako in vedno se trudim držati rednega urnika. Vendar kdaj resnično ni mogoče. Ali pač?

Ko sem že pomislila, da si bom dala zaradi napornega dneva in pozne ure za tisti dan dopust, sem začela razmišljati, kaj bi lahko naredila, da bi si povrnila voljo do pisanja in izpolnila dnevno normo.

Dva načina, da si povrnete voljo do pisanja, kljub napornemu dnevu:

1. Sproščanje: s tem mislim na kakršno koli sproščanje, ki vas pomiri, vam umiri misli in vas napolne z energijo. Naj bo to poslušanje glasbe, meditiranje, branje, le gledanju televizije se izogibajte, ker se rado zgodi, da tam kar obsedimo. Sama se poslužujem "klasičnega" sproščanja, ko si poiščem miren kotiček, kjer se skušam umsko oddaljiti od dnevnih dejavnostih in zadev.

2. Telovadba: spet pridejo v poštev vse oblike in tehnike razmigavanja: tek, fitnes, aerobika, kot tudi pospravljanje. Ja, opravljanje običajnih gospodinjskih opravil je lahko zelo sproščujoče. In na koncu dneva imate še vse pospravljeno.

To sta moja načina, kako prekinem prenasičenost stresnih misli in utrujenost po napornem dnevu. Kakšne oblike sproščanje bi še dodali?

Ni komentarjev:

Objava komentarja