petek, 1. april 2016

Pisanje in večja učinkovitost

S pisanjem lahko dosežete večjo učinkovitost
V hitrem tempu sodobnega življenja se nam velikokrat zgodi, da v naglici kaj pozabimo. Narediti, povedati, opraviti, sporočiti itd.

Verjetno sicer to niso življenjsko pomembne naloge, a vseeno nam lahko dejstvo, da smo nanje pozabili, povzroči marsikatero preglavico in nevšečnost.

Najpogosteje to pomeni, da moramo za eno stvar porabiti dvakrat več časa, kot če bi si jo zabeležili in bi nas že pogled v beležko spomnil, da jo moramo opraviti.

Med marsikaterim posameznikom pa tudi velja prepričanje, da je pisanje ali zapisovanje stvari zamudno, nepraktično in da si lahko stvari preprosto zapomnimo.

Resnica je velikokrat čisto drugačna, saj lahko kakšno pomembno informacijo, dobro idejo, rešitev ali dogovor pozabimo v nekaj trenutkih, če si je ne zapišemo, četudi smo v tistem hipu prepričani, da si jo bomo zapomnili.

Dobra lastnost pisanja je, da lahko s tem, ko si stvari preprosto zapišemo ali beležimo, postanemo tudi veliko bolj učinkoviti. Zapisovanje nam pomaga, ne samo da so naše stvari, opravki veliko bolj urejeni, temveč tudi da si ne nalagamo dvojnega dela ali si stvari ne podvajamo, ker smo nekoč nekje nekaj že naredili, že imeli, pa smo na to pozabili in se zato moramo zadeve lotiti ponovno.

Prav tako se velikokrat pogovarjamo, se s kom kaj zmenimo, a si stvari ne zapišemo in kasneje se težje spomnimo, kaj smo se z nekom dogovorili in kar nam preostane je to, da se dogovorimo ponovno. Zelo neučinkovito, kaj pravite?

In večja učinkovitost je le ena od dobrih plati pisanja S pisanjem si lahko uredite tudi misli, bolje načrtujete svoj čas in planirate dan ter svoje obveznosti.

In kako doseči večjo učinkovitost s pisanjem? Preprosto. Tako da si stvari beležite in najbolje si jih je beležiti sproti, četudi si jih v tistem hipu le nakracate in kasneje zapišete bolj pregledno, boste vseeno dosegli večjo učinkovitost, saj boste prenehali porabljati čas za stvari, ki ste jih enkrat že storili.

V beležnico si lahko zapisujete stvari v različnih barvah, morda glede na pomembnost, tako vaši zapiski ne bodo izgledali samo lepo, temveč boste tudi v hipu našli, kar želite oziroma kar morate še storiti.

A nekako se zdi, da večina ljudi kljub vsem koristim, ki jih pisanje prinaša, rajši vztraja v neorganiziranosti in posledično neučinkovitosti, saj to velikokrat služi kot priročen izgovor, da zaradi neorganiziranosti nečesa ne znajo ali marsikaj ne morejo narediti.

Kako pa si vi pomagate do boljše učinkovitosti?

Foto: udemy.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar