torek, 30. maj 2017

Ustvarjalno-pisalni izziv: Skodelica

Skodelica je predmet, ki je v naših življenjih zelo pogosto prisoten. Iz nje pijemo kavo ali čaj, včasih tudi samo vodo. Iz je tudi jemo. Verjetno imamo doma celo serijo različnih in kakšen set identičnih skodelic. Ene so pisane, druge imajo ročaje. Ene imajo krožničke, druge so brez, nekaterim pa se je krožniček razbil.


V 20 povedih opišite svojo najljubšo skodelico. Ni nujno, da jo dejansko imate doma.

Veselo pisanje!

torek, 23. maj 2017

Ustvarjalno-pisalni izziv: Iz žabje perspektive

Ljudje se radi primerjamo z drugimi. Za tegobe in težave drugih takoj najdemo rešitve. Pogledati z drugega zornega kota nam da vedno drugačen vpogled v situacijo. Premalokrat pa se zavedamo, da z iskanjem rešitev za druge dejansko najdemo odgovore za svoje probleme.


Iz knjige, ki jo trenutno berete, iz časopisa, revije, letaka (ali pa zapišite dejanski dogodek, ki vam ni pustil prijetnega priokusa) izberite odstavek in ga napišite iz žabje perspektive.

Kako se zgodba odvije tokrat? 

Veselo pisanje!

petek, 19. maj 2017

Zakaj je treba spodbujati učenje za znanje in ne za ocene?

Otroci se pričnejo učiti že zelo zgodaj. Po mnenju nekaterih se pričnejo učiti že v maternici. Plod se
nauči prepoznati materin in očetov glas, zvoke iz okolice, ki jih pogosto sliši in jih prepozna tudi kasneje.

Po rojstvu se učenje le še stopnjuje. Z opazovanjem in posnemanjem dojenčki v zelo kratkem času usvojijo zelo zahtevne veščine. Skozi igro in ob spodbudi staršev spoznavajo svojo okolico in razmerja v njej.

Marsikateri odrasli kasneje ugotovi, da se najlažje novih stvari uči po podobnem principu. Ugotovijo, da se snovi naučijo hitreje in da zna biti učenje celo zabavno.

To sicer imenujemo neformalno učenje, ki v naši družbi nima tako velike teže kot formalno učenje, a se njegov pomen čedalje bolj poudarja predvsem po koncu, vse bolj pa tudi že tekom formalnega učenja. In ravno zaradi velike vrednosti pri pridobivanju znanja bi moralo učenje tudi v šolah zajemati skupek formalnega in neformalnega učenja.